Optimalizace – základní pojem naší DNA. Projevuje se v naší snaze vytvářet produkty, které optimalizují cenu, marži nebo i náplň práce produktových manažerů. Projevuje se ve stylu naší práce i v tom, jak přemýšlíme o nových funkcích.

Představujeme si svět optimalizované cenotvorby, která je kombinací zbožíznalectví a moderních technologií. Výsledkem je přehledný systém, který podává informace v kontextu a pomáhá dělat správná rozhodnutí.

2018
Start projektu Disivo

Disivo jsme začali aktivně vyvíjet v září 2018. Získali jsme angel investici od Datawepsu. Rozhovor s Honzou Mayerem (CEO Dataweps).

2019
Spuštění a první klienti

Disivo jsme spustili na přelomu roku 2018 a 2019. Onboardujeme první klienty, ladíme produkt, aby zvládal miliony produktů denně.

2020
Seed investice

V březnu 2020 jsme podepsali investici s investičním fondem Nation1, Martinem Rozhoněm a Kamilem Levinským. Spouštíme první automatizované modely. Expandujeme.

Management and Board

Petr Bláha

Zakladatel a CEO. Ex-Webnode, 6 let zkušeností s optimalizací konverzního poměru a datovými produkty.

Ondřej Žádník

CTO, ex-CTO v Hlidacky.cz, Fragments Network a Queens

Honza Mayer

V4 market advisor. Honza jako CEO Datawepsu poskytuje pomoc a know-how z mnohaletého působení v e-commerce.

Martin Rozhoň

Product & business advisor. Zakladatel Vivantis, člen předsednictva Asociace pro elektronickou komerci.

Martin Bodocký

Investment advisor. General partner v Nation1. Vystudoval Oxford University. Soustředí se na vývoj a data science.

Kamil Levinský

Sales & proces advisor. Ex-CEO Českých radiokomunikací, zkušenosti s transformací, procesy a strategickým sales.

Zajímá vás, jak zlepšit svůj pricing?

Ozvěte se nám. Popište nám svou cenotvorbu a my vám ukážeme, jak ji zlepšit. Už za dva týdny můžete začít optimalizovat váš pricing.

Díky zkušenostem z mnoha českých a zahraničních e-shopů vám dáme do ruky jak nástroj, tak i know-how.




Logo Disivo

© Disivo s.r.o., 2020